Bula

ara · 901

ara

  • *
    • Prispevkov: 23
    • Točke: 0
: 12 Oktober 2013, 00:45:50
Pozdravljeni!

Naš kuža je pred časom bil bolan (bruhanje in driska), peljali smo ga k veterinarju in se je v nekaj dneh pozdravil.
Potem čez približno kakšen teden, pa nov problem... pa se mu je na mestu kjer je dobil injekcije pojavila velika (za dlan velika) zatrdlina, oteklina kot bula, ki pa še vedno ne izgine, čeprav smo spet bili pri veterinanarju... traja to že približno en mesec.. ali ima kdo kakšne podobne izkušnje s tem?



maja01

  • zverinica ;-)
  • Pesjanar
  • ***
    • Prispevkov: 1.735
    • Točke: 32
Odgovori #1 : 12 Oktober 2013, 09:21:51
Reakcija na aplikacijo zdravila, najverjetneje. Pri nekaterih zdravilih, sploh antibiotikih, se zna pojavit. Ce je samo bula j eok, lahko pride pa tudi prav do nekroze koze in podkozja in se zadeva odpre.

-- You become responsible, forever, for what you have tamed. --


Ovcka

  • *
    • Prispevkov: 5.431
    • Točke: 14
  • ..: Cosmo :..
Odgovori #2 : 12 Oktober 2013, 10:32:31
Tako kot je rekla maja01, reakcija na zdravila. Pri nas je bilo isto, reakcija na vitaminsko inekcijo (vitamin c, itd), velika zatrdila kot ping pong zogica. Pocasi se je potem manjsala, bila cist majhna bulica (za velikost graha), sedaj jo niti ni vec cutiti. Samo je trajalo kar nekaj mesecev, da je popolnoma izginila (recimo pribl. 3 mesece). Aja, pa ful ga je srbelo, se je hotel grizt okoli mesta aplikacije, ampak mu nismo dovolili, da nebi prislo do kaksnega vnetja, pa narahlo smo mu masirali (in ga na nek nacin tudi pocohali, da se ni potem toliko ukvarjal in se poskusal grizt)..

Living is Easy with Eyes Closed

Hoiker's Cosmic Adventure
Moj album


ara

  • *
    • Prispevkov: 23
    • Točke: 0
Odgovori #3 : 12 Oktober 2013, 20:21:41
Hvala obema za pomoč... Ojoj upam, da ne bo kakšnih komplikacij... aha potem bi se že mogla ta zatrdlina počasi manjšati...po enem mesecu. Bomo še malo počakali potem pa verjetno nazaj k veterinarju...