Težave z modi- lizanje

Ninag · 8203

Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
: 14 Junij 2015, 18:12:06
Pozdravljeni
Potrebovala bi nasvet glede tezave. Namrec imam 6 let starega samojeda ki ima ze od marca tezave z modi. Namrec zacel si jih je neprestano lizat kar pa je pripeljalo do tezave z kozo po modih saj ima potem taksne rdece izpuscaje, fleke saj ima drugace moda povsem crna. Zaradi tega je zelo nemirn. Vmes je dobival antibiotike in injekcijo proti alergiji vendar je se zdaj znova ponovilo. Nikoli ni imel teh tezav, letos je to prvic. Zdaj si sicer ne lize ne gre pa mu nazaj da bi mu zacelilo. Je imel kdo podobn primer al pa ve kaj bi se lahko uredila da bi se tezava odpravla? Lepo prosim za odgovor



BlackSwan

  • *
    • Prispevkov: 203
    • Točke: 0
  • Nils & Chiqui.
Odgovori #1 : 14 Junij 2015, 19:53:48
Čisto amatersko mnenje tukaj, ker se ne spoznam, ampak če so injekcije proti alergiji pomagale (a veterinar ni ugotovil, za kaj točno gre?), a bi mogoče lahko bil vzrok iz okolja? Hrana? Ste marca, oz. ko se je prvič pojavilo lizanje, kaj spremenili, da bi lahko vplivalo nanj?



Lanabela

  • Pravi Pesjanar
  • ****
    • Prispevkov: 7.316
    • Točke: 48
Odgovori #2 : 14 Junij 2015, 20:09:39
Ali ima izpuščaje samo na modih ali tudi kje drugje? Na kakšni podlagi spi?


Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #3 : 15 Junij 2015, 08:31:56
Živjo,

Kar se tiče injekcije ja je pomagala v tej smeri, da ni bil več nervozen in da se je prenehalo lizanje. Ampak da ima na tem mestu namesto temno barvo, pa se ni spremenilo v tej meri, da bi popolnoma se popravilo...prilagam sliko. Je šlo do določene mere nazaj, zdaj po enem mesecu pa se je spet ponovilo. Liže se sicer ne več tako kot se je, ampak ima spet zlizano. Da bi bile kakšne spremembe pri hrani, ležišču jih ni...do zdaj marca se ta težava sploh ni pojavila, zato več ne vem kako bi mu lahko še rešila to. Ker tudi, da se bi mu dalo antibiotike se to ne odpravi...imam že bolj v mislih kot je reko vet. da je bolj mehansko...samo nevem kako mu naj to pozdravim...nekdo, ki je imel podobne težave je svojemu psu pomagal na ta način da mu je to škropil z srebrno vodo..ima pa samo po modih izpuščaje ja..dejansko prav na mestu kjer se dotika tla..
https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2&ik=b4e349a1eb&view=att&th=14df5cf9b7b4e108&attid=0.1&disp=safe&realattid=1504022866560024576-1&zw



aegir

  • *
    • Prispevkov: 102
    • Točke: 0
Odgovori #4 : 15 Junij 2015, 13:50:22
Pr nasmu smo imeli enako tezavo. Koza ni bila vec rozasta ampak cist temna in polno pikic. Vse skupaj bi znalo bit zaradi cvetnega prahu, zato sem zacela psa po vsakem sprehodu na travnikih tusirati. Se je pa vse skupaj umirilo po prvi kosnji. Lahko uporabis tudi kaksen plivasept sampon  in bepanthene za razkuzit. Pa izogibaj se visoki travi, ki ga po jajcih praska, ce se le da  ;D



Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #5 : 15 Junij 2015, 16:11:52
samo naš je imel že od vsega začetka temna moda...zdaj pa so takšna roznatna, kot da bi mu manjkala ta vrhnja plast. A ste imeli vi tudi tak ali so se mu potem spremenila..? ste mu dajali kakšen antibiotik? najbrž bi lahko bilo kaj s tem, glede na to, da se mu je prvič pojavilo marca...ni pa imel nobenih drugih sprememb. A si je tudi  vaš lizal in bil bolj nemirn kot običajno al je povsem mirno to prenašal? Grozno mi je ker sem že poskusla vse od teh antibiotikov in injekcij pri veterinarju pa ni nekih učinkov bi rekla...bolj je treba pozdravit to kar ima s kožo na tem delu ne...mu zdaj še z čim preventivno tudi mažete?



Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #6 : 15 Junij 2015, 16:17:27
evo še sliko



Boo

  • *
    • Prispevkov: 400
    • Točke: 0
Odgovori #7 : 15 Junij 2015, 19:47:48
Kaj pa če bi šli po drugo mnenje? Ker tole izgleda kot nekaj iz Mordorja.



Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #8 : 15 Junij 2015, 19:57:28
ne razumem, kako to mislite?
Ja saj grema ker to vidim da ne pomaga s temi antibiotiki in res več ne vem kako mu naj pomagam. Tako da iščem rešitev na več straneh...



Boo

  • *
    • Prispevkov: 400
    • Točke: 0
Odgovori #9 : 15 Junij 2015, 21:30:50
K drugemu veterinarju.
A ste naredili kakšne teste?



aegir

  • *
    • Prispevkov: 102
    • Točke: 0
Odgovori #10 : 16 Junij 2015, 01:40:57
Huh, ne tako pa pri nas ni izgledalo... šele zdej vidim, da zgleda čist drugače, ko vidim slikco.



Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #11 : 16 Junij 2015, 07:03:17
ja so bili narejeni testi za alergijo in nič od temu ni neposredno izpostavljen. Čeprav tudi zdaj je recimor čist običajn pri vedenju, vse kar je, je da tu in tam si želi polizat ker ga najbrž srbi. Drugače pa je normalno igriv in ima apetit tako da mi je tudi veterinar reko da ne more bit kaj tako posebnega...samo da bi pa se mu zazdravilo to s kakšnimi injekcijami ali antibiotiki pa nima učinka. Iščem, če bi karkoli mu pomagalo čist na osnovi tega da se mu to zaceli...



aegir

  • *
    • Prispevkov: 102
    • Točke: 0
Odgovori #12 : 16 Junij 2015, 09:31:10
Črn pigment si je verjetno zlizal dol in je zdej koža tm roza. Ko bo prenehal s pretiranim lizanjem, se bo pa spet nazaj pojavil.  Ste pomislili mogoče tudi na kakšne glivice? Ali koža kaj smrdi?  Lahko bi mu pa namazali s kakšno kortikosteroidno kremo ene 2-3x pa bi pol verjetno hitro potegnilo nazaj, sam bi se tud hitr nazaj pojavilo, če se ne najde vzroka. Jst bi mogoče res probala spirat vsak dan s plivasept šamponom, da se vse skupaj razkuži in odstrani dražeč cvetni prah, pa bi potem opazovala psa ali se kaj manj liže oz. če ga kaj manj srbi. Pri nas je srbež takoj ponehal, ko sem začela z rednim tuširanjem.

Pa poskusi še po kakšno drugo mnenje it.



čara

  • *
    • Prispevkov: 8.254
    • Točke: 7
  • Obožujem pse!
Odgovori #13 : 16 Junij 2015, 10:14:22
A mate plesnivo pod njegovim ležiščem ali pa pod kakim tepihom? Dvignit tepih etc in preverit. Opcija bi še bila, da ima dejansko kake spremembe, naj veterinar še kak UZ naredi, da se vidi prostata in notranjost in pretipa zedeve. Njegovo ležišče bi jaz dala v pranje, s kisom umila in res dobro posušila ter poskrbela, da je ležišče suho in zračno.

A ima pes dnevno zadosti mentalne zaposlitve? Je možno, da mu je preveč dolgčas in mu je prešlo v navado? Kortikosteroidi kožo tudi tanjšajo, tako da, res samo po potrebi in na veterinarjev recept. Za celjenje kože (z izjemo blazinic) je dober bepanthen +.

http://tecem26.blogspot.com/
Le vkup uboga gmajna!


Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #14 : 16 Junij 2015, 12:33:14
ležišča ima samo pozimi, ker mu je spomladi potem dalje prevroče in ne želi imeti podlage.. veliko časa je v hiši in nikjer nobenega tepiha..razmišljam če je bila še kakšna sprememba marca pa je  ni bilo...ja je dobil takrat tudi kremo na osnovi kortikosteroidov pa ni bilo učinka pa se prenehala..ker mu ni odgovarjalo. se pravi ni nič sprememb kar bi lahko povezala s tem.



čara

  • *
    • Prispevkov: 8.254
    • Točke: 7
  • Obožujem pse!
Odgovori #15 : 16 Junij 2015, 13:33:47
S spremembo je bilo mišljeno telesno. Notranje spremembe, kaki parametri, da ne štimajo, mogoče kaj s prostato, spolovilom....

Ostane še res navada iz dolgočasja ali pa kak OCD?

http://tecem26.blogspot.com/
Le vkup uboga gmajna!


Ninag

  • *
    • Prispevkov: 8
    • Točke: 0
Odgovori #16 : 16 Junij 2015, 13:42:47
ojoj..pa bi bil to lahko samo ta znak ali bi se to kazalo kako še drugače..nevem glede apetita ali? je sicer res občutljiv bolj..tudi vedenjsko...Ampak me pa čudi da bi to bilo kar naekrat, brez kakršnih drugih znakov razn s to kožo po jajčkih? upam da ni res kaj hudega...sem dogovorjena z dermatologinjo da jo pokličem ob 15ih.
Razmišljam pa čist v tej smeri če bi se kakršnakoli telesna težava, oz. notranja sprmemeba kazala samo po tem?