Zoohit, zooplus

BlackSwan · 7595

BlackSwan

  • *
    • Prispevkov: 203
    • Točke: 0
  • Nils & Chiqui.
: 17 Maj 2017, 12:14:47
Sem bila prepričana, da je bila ta tema že enkrat na forumu, ampak je tudi z iskanjem nisem mogla najti. ???


Zanima me, ali se je komu že zgodilo, da je 1 izdelek manjkal v paketu od Zoohita (natančneje češkega) ter kako so odgovorili oz. rešili problem?



manchy

  • *
    • Prispevkov: 329
    • Točke: 0
Odgovori #1 : 17 Maj 2017, 21:12:16
Meni se je zgodilo. Poslala sem jim mail in brez ugovarjanja so mi poslali manjkajoco stvar.

Bulldogs... And nothing else...


BlackSwan

  • *
    • Prispevkov: 203
    • Točke: 0
  • Nils & Chiqui.
Odgovori #2 : 17 Maj 2017, 22:13:44
Super, najlepša hvala. Upam, da bodo enako odreagirali tudi pri meni! :)



1_girl

  • *
    • Prispevkov: 91
    • Točke: 0
Odgovori #3 : 18 Maj 2017, 08:45:06
Mislim, da je to pri njih skoraj na dnevni ravni. :) Meni se je to zgodilo že ob prvem nakupu+poškodovan paket (pa mi je poštar to skril). Skratka v roke mi ga je tako izročil da je bila luknja na dnu. Ko sem podpisala in ko sem hotela že iti pa mi je rekel, da naj pazim da je na dnu luknja, da mi ne bo vse ven padlo.  ??? Ko sem prišla gor in ugotovila, da izdelek manjka, sem takoj poklicala poštarja. Ta mi je rekel, da pri njih večkrat kaj manjka in da naj pišem njim ter da se bomo ziher kaj dogovorili. Še sedaj ne vem ali so kaj poštarja zasrbeli prsti ali pa so resnično pozabili priložiti. Je pa res, da če bi poštarja zasrbeli, bi verjetno lahko vzel kakšen drug izdelek v paketu, ker so bili tudi po 3x vrednosti manjkajočega izdelka.
Skratka pisala sem jim in so mi želeli vrniti dobroimetje mankajočega izdelka.  Ker pa mi ta odgovor takrat ni odgovarjal, ker sem manjkajočo zadevo resničo potrebovala, sem jih prosila, če bi mi manjkajoč izdelek vseeno lahko poslali in so mi ugodili. Tako, da jaz ne bi skrbela. Se mi zdi njihovo skladišče+dostava blazno šlampasta in mislim, da potem takim reklamacijam kar ugajajo.



čara

  • *
    • Prispevkov: 8.255
    • Točke: 7
  • Obožujem pse!
Odgovori #4 : 18 Maj 2017, 08:49:43
Veš kako veliki so oni? In koliko paketov odpošljejo. :D Pri taki masi se dogajajo napake etc. Pa kako poštarji, kurirji rokujejo s paketi. Hehe. Dokler se te reči ugodno razrešijo in dokler se mi ne dogaja pogosto, mi je OK.

http://tecem26.blogspot.com/
Le vkup uboga gmajna!


1_girl

  • *
    • Prispevkov: 91
    • Točke: 0
Odgovori #5 : 18 Maj 2017, 09:07:47
Vem, samo da se pa dejansko zgodi že Prvem nakupu je pa resno... :D Sicer pa če gre pod njihov facebook in malo pogooglas za DPD-jem naletiš na res Ogromno takih situacij. :) Prav tako so bili primeri, ko so rabili tudi po mesec, da so razrešili primankljaj zdelka. Pač še vedno so "šlampasti" oboji, je pa res da se ponavadi potrudijo in ugodijo stranki, tako da tudi jaz ostajam njihova stranka, če bom kaj rabila. :) Sicer pa če ne bi ugajali podobnim situacijam, bi se verjetno že vnaprej izognila taki trgovini, ker pač nisem zainteresirana nekaj kupovati kar potem ne dobim. :) Če želijo imeti stranke in če že delajo take napake, se mi zdi da kar morajo ugodno razrešiti takšne situacije. Aja naj še omenim, da sem en izdelek dobila poškodovan, ampak to ni tako pomembno.

So pa še vedno ugodni, čeprav naj bo poudarek na tem, da nekateri izdelki so resnično malce slabše kvalitete. Vem da sem kupila Trixie krtačo za psa po ugodni ceni in ni za nikamor. Niti enkrat je nisem uporabila, ker je preveč špičasta in bi poškodovala kožo. Potem sem šla v Mr Peta, kupila super izdelek za 1€ več. Skratka menim, da se pri Zoohitu splača kupovati predvsem hrano in izdelke katera kakovost ti je znana ali si jo lahko vsaj ogledaš v kakšni sorodni trgovini v živo. Recimo Kong igrače so precej cenejše, kot drugje, Flexiji, hrana, itd.




Nika

  • *
    • Prispevkov: 2.826
    • Točke: 4
  • Buda
Odgovori #6 : 18 Maj 2017, 10:54:12
Pri meni v cca 5 letih nakupov ni bilo niti enkrat karkoli narobe, ne s firmo in ne z dostavo, katere plus mi je tudi da se da z dostavljalci zment čist vse.



1_girl

  • *
    • Prispevkov: 91
    • Točke: 0
Odgovori #7 : 18 Maj 2017, 11:01:56
No ja, jaz pa sem do sedaj le dvakrat naročila, prvič je manjkal izdelek, en je bil poškodovan in škatlja je imela precejšnjo luknjo. Drugič sicer ni nič manjkalo, je bil pa paketek še vedno malo poškodovan (ampak bila je manjša luknja)-morda ne toliko omembe vredna, bi pa če bi dostavljalec želel še vedno lahko zbrskal ven pas za v avto, ki sem ga takrat poleg hrane naročila. Je bilo pa drugič brez manjkajočih stvar.
Morda pa ravno živim na takem območju, kjer si dostavljalci "več upajo" in morda ni bil sploh Zoohit kriv. :) Vse ostale dostave (razen Pošte Slovenije) se mi sicer zdijo super. Približno enako oziroma v tem primeru še bolj (ker še nisem dobila poškodovanega paketa) sem trenutno zadovoljna s GLS. Ravno jutri pričakujem paket. :) Preko njih smo naročali tudi iz Avstije, nikoli nič poškodovano, dotaknjeno, vedno priloženo kar je bilo naročeno in popolnoma enako prilagodljivi (vsaj v mojem primeru).

Lp



Nika

  • *
    • Prispevkov: 2.826
    • Točke: 4
  • Buda
Odgovori #8 : 18 Maj 2017, 13:39:28
Maš pa res nesrečo. Če pomislim, nisem imela nikoli nikakršnih problemov z nobeno dostavo, niti s slovensko pošto



BlackSwan

  • *
    • Prispevkov: 203
    • Točke: 0
  • Nils & Chiqui.
Odgovori #9 : 18 Maj 2017, 19:43:36
Citiraj
Thank you for your email and very sorry for missing goods.
New goods we re-ordered and will soon be the order is sent for processing to our warehouse.
The shipment of the order and you will be informed by automatic e-mails. Please ignore the requirement to pay the invoice, the goods are already paid.
Regards and Have a nice day

Meni se je parkrat zgodilo, da je bila embalaža priboljškov počena (2x ravno tisti večkilogramski škatli in 1x majhna škatla, nadležno, ampak ni bilo prehudo), zunanji paketi pa so bili vedno brezhibni. V 3 letih naročanja se je prvič zgodilo, da sem jih morala kontaktirati. Naročila sem 2x avtomatski hranilnik, in čisto razumem, da so spregledali, da sta bila naročena dva.



1_girl

  • *
    • Prispevkov: 91
    • Točke: 0
Odgovori #10 : 19 Maj 2017, 07:14:43
No morda imam pa res nesrečo, čeprav ko smo drugič omenili dosavljalcu, da ima paket spet luknjo (bil je drug dostavljalec) nam je rekel, da se to zelo pogosto dogaja in da slabo pakirajo. Meni sicer ne deluje slabo pakirano, ampak bolj da oni s temi paketi grozno delajo ali pa kar namerno kaj naredijo. :)



BlackSwan

  • *
    • Prispevkov: 203
    • Točke: 0
  • Nils & Chiqui.
Odgovori #11 : 20 Maj 2017, 21:06:26
Mimogrede, če naročate s Češke, pri sledenju DPD paketa ne piše več, kje v tujini je paket. Včasih so pisali vse večje kraje v Nemčiji in si lahko sproti sledil. Sedaj 1-2 dni piše, da so bile informacije podane DPD, potem bo pa kar naenkrat pisalo, da je paket že v Mariboru, vmesnih postaj ne sledijo več. :)