Pozdrav vsem,
Kot odgovoren za trženje pri podjetju, ki v Sloveniji zastopa blagovno znamko Forza 10 odgovarjam na trditve objavljene na pesjanarjevih straneh.
Cit1: baje od sedaj dalje brikete proizvajata dve proizvodnji
Cit2: smo hrano prisiljeni menjati, ker uvoznik ne more zagotoviti, da prejmemo hrano le iz tiste tovarne, kjer delajo za našo freyo neoporečno hrano.
RE: Napisal sem da je zaradi postavitve novih obratov v ***prehodnem*** obdobju hrana prihajala z dveh proizvodnih linij (nove + »stare«),...kar je povsem normalno, saj proizvodnja na novi liniji ne steče »na polno« že s prvim dnem. Torej ne drži, da omenjeno hrano »od sedaj dalje« proizvajata različna proizvajalca.
Cit3: Nič ne bi bilo narobe, če bi bila hrana iz ene in hrana iz druge enaka, a ni.
RE: Sanypetovi veterinarji so zagotovili, da so (bile) razlike samo makroskopske, to je, drugačen videz, sestava ostaja nespremenjena.
Če že, potem Forza 10 zaradi uporabe novejših tehnologij na kakovosti kvečjemu pridobiva, ne izgublja (poleg že tako kakovostnih surovin se proizvodni obrati vse bolj približujejo sterilnosti, za ohranjanje se uporabljajo učinkovite vrste naravnih tokoferolov etc).
Spodaj prilagam svoj del korespondence z gospo, ki je potekala prek posrednika. Njene poste sem zaradi varovanja zasebnosti izrezal, kot sem pometal iz svojih imena udeleženih oseb.
Naj dodam samo da:
- gospa nikoli ni stopila v neposreden stik z uvoznikom
- zahteva po zamenjavi izdelka ni bila niti enkrat eksplicitno izražena, pač pa le opis težav z nizom vprašanj&domnev o njihovem izvoru.
- med navodili za uporabo izdelka F10 je odsvetovana uporaba druge pasje hrane, razen F10, Freya pa je prejemala tudi hrano drugega proizvajalca, sicer v manjših količinah, pa vendarle.
- hrana ni bila kupljena neposredno od uvoznika, kljub temu je bilo jasno namignjeno, da do zamenjave lahko pride, vendar le v primeru da sporno hrano ***vidim***. Ne poznam trgovine, kjer bi zamenjali domnevno oporečen artikel zgolj na podlagi verbalno izraženega dvoma v izdelek. Če vstopiš v hipermarket z izjavo “prejšnji teden sem kupil superge s počenim podplatom” ne boš odšel kot zmagovalec obut v nov par, če nisi trgovcu pokazal starega.
Gospa je bila povabljena k meni, sporen izdelek bi lahko poslala tudi preko posrednika, ki dovolj redno prihaja k nam, zaslišal sem proizvajalca...
s tem polemiko zaključujem.
Freyi želim zdravje ne glede s katero hrano bo doseženo.
LP,
Milan Peternel