Opravičujem se za čakanje in za napako, krivda, da smo poslali napačno hrano je vsekakor naša, žal pa ne moremo nositi odgovornosti za napačno poslovanje s strani pošte Slovenije. Obvestila, da je prispel paket nismo dobili, niti nas niso poklicali kot je v navadi in v tej smeri tudi že ukrepamo na naši poslovni enoti, poleg tega pa lahko povem, da smo vaš paket odposlali takoj v ponedeljek, a se je paket včeraj vrnil nazaj k nam, obrazloženo pa je, da naslovnik ni bil najden. Žal sem bil sam 2 dni odsoten in za vračilo nisem vedel.
Na vreči, ki smo jo poslali, je odlepljena oz. odtrgana nalepka z naslovom, zato hrana ni našla poti k vam domov. Vsekakor vi niste ničesar krivi in povsem razumem vaše nezadovoljstvo, tudi mi imamo namreč kar velike težave z dostavno službo in smo v fazi menjave, ki bo predvidoma realizirana naslednji teden.
Omenil bi še, da Orijen in Acana vmes nista bili dobavljivi kar 10 dni, saj je imel dobavitelj težavo pri dobavi, zato vam hrane v vmesnem času niti ne bi mogli poslati. Iskreno upam, da se podobne nepravilnosti uredijo na vseh straneh, saj na žalost celoten proces pošilljanja ni odvisen samo od spletnih trgovin samih.
Danes vam bomo ponovno poslali hrano, ki bi morala biti jutri že pri vas. Še enkrat se opravičujem za čakanje, žal se je ravno pri vas zepletlo prav v vseh fazah odpošiljanja paketa, velika mera odgovornosti pa seveda leži na plečih hov-hov.si