živjo,
pa da še jaz zapišem svojo izkušnjo z izdelovalci Comfortov...
Pri njih sva kupila že 2 ležišči comfort (XL in L), s katerimi sva super zadovoljna. Potrebovala sva tudi prevleke za avto, ki sva jih pravtako naročila pri njih in se zaenkrat dobro obnesejo.
Pred enim mesecem pa sva se odločila, da bova naročila podlogo, ki jo potrebujemo za v kovinski boks.
Tako sem se odpravila k njim v btc, ko imajo odprto (urnik je seveda katastrofalen!). Vendar možakarja ni bilo tam in sem ga morala čakati skoraj 2 uri, da je prišel, ker so imeli veliko dela v Celju. Okej, toliko že potrpim, sem pač malo firbcala po trgovinah v btcju. Potem pride in mu povem, kaj želim - pravokotno podlogo, narejeno na vogale (tako kot ima Sasha). Pa mi je začel razlagat, da to na vogale bo mal težko pa to, no pa, da se bodo potrudili. Vprašam za ceno : 24 €, 10 € dam avansa. Pove, da bo v roku 1 tedna in da me pokliče, ko pride podloga.
Okej, mine en teden (petek), nič. Kličem, če je slučajno prišlo, ker grem mimo btcja, pravi, da še ni, da me pokliče, ko bo. Počakam do naslednjega petka, ni se nič, pokličem možakarja še enkrat, pravi, da ni. Da pač še ni. In mi da telefonsko od neke šefice. Kličeva gospo, ki pravi, da najina podloga še ni narejena, da so posebne dimenzije in da se bo potrudila, da bo že (?!) v sredo. Od nobenega od njiju nisem prejela nobenega opravičila, nobenega obžalovanja, da kljub obljubi - v roku enega tedna, zadeve še ni.
No, v sredo, po skoraj 3 tednih me možakar kliče, da je zadeva v trgovini v Ljubljani. Moj fant je šel zadevo iskat. Prodajalca je vprašal, koliko popusta nama dajo, glede na to, da sva čakala skoraj 3 tedne. Je rekel, da popusta ne more nič dat (!?). Pa je fant plačal, podloga je doma, lepo paše v boks in je prav simpatična.
Vendar, moram povedati, da sem IZREDNO razočarana nad odnosom, ki ga imajo omenjeni proizvajalci! Ko sem naročila podlogo (po meri), mi je rekel, da to ni problem in da bo trajalo 1 teden, da jo dobimo. Na podlogo sva čakala skoraj 3 tedne, prejela nisva nobenega opravičila. Kot da je to nekaj običajnega, da zadeve pač še ni in da naj bova pravzaprav vesela, da sploh bo... Pri tem, da sva pravzaprav redni stranki, saj sva pri njih kupila: 2 comforta + prevleke za avto + podloga: cca 200 €.
Tako da ja, njihova roba je kvalitetna, odnos do stranke pa ne!!
Lp, Laura