Osolnik

SV102100 Resized8.JPG

Je ena najbolj obiskanih vzpetin v Medvodah. Njegova narava privablja turiste in ostale ljubitelje gora. Obiskujejo ga mladi in stari, saj so poti ki vodijo do Osolnika položne, za malo bolj zahtevne ljudi pa se najdejo tudi strma pobočja. Iz Osolnika pot lahko nadaljujete na Polhograjske gonte, Grmado, ali na hrib kjer stoji cerkvica sv. Mohorja in Fortunata, ki je znamenitost običine Medvode.

Na Osolniku je tudi gostilna, kjer vas prijazno postrežejo. Zaželjeni so tudi psi (lepo vzgojene, za napadalne prosijo če jih privežete stran od ostalih psov). Če imate srečo, naletite na leglo njihove psičke, bodite pa pozorni na peteline in kokoši, da se vašim kužkom ne zgodi kaj neprijetnega.

osolnikc Resized4.jpg SV102097 Resized6.JPG SV102122 Resized12.JPG

Kako do tja?
Ko se pripeljete do Medvod, na križišču zavijete na stran, kjer je tovarna Color. Nato se peljete po novi cesti, ob železnici (le ta potem zavije stran). Držite se smeri naravnost, ko boste po dobrih 4 kilometrih preko mostička prišli do gostilne Jezeršek . Lahko se odločite da zavijete na levo in pot z avtom nadaljujete po Ločnici, ali pa zavijete na desno in nadaljujete pot naprej do razcepa dveh poti (naravnost je znamenje). Pot nadaljujte na levo, in na strmem klancu zagledate parkirišče (pozimi vam svetujemo snežne verige).Ta pot je enostavnješa in je primerna za otroke, ter pse od 6 meseca starosti. Če pa ste bolj lene narave, pa se z avtom od tega parkirišča lahko zapeljete po asfaltni cesti do polovice hriba, naprej pa je cesta makedamska, a še vseeno prevozna. Problem nastane če se srečate z avtomobilom, saj ni veliko prostora da bi se eden od vas umaknil.

obcina_100_3x12.gif obcina_100_3x33.gif

Čas hoje
Odvisno iz katere smeri ste se odpravili. Če se odpravite iz Ločnice je pot dolga 1 uro in več, ter kar strma. Pot od parkirišča pri cerkvi, pa je dolga 2 uri, je bolj položna in ovinkasta. Seveda pa se z avtom lahko zapeljete bližje.

osolnikp Resized5.jpg Opombe
Vaš pes lahko dobi v poletnih dneh kar nekaj klopov, če ni zaščiten proti zajedalcem. Ob poti vas skoraj vedno spremlja voda, le ta bo vašim psom v poletnih dnevih prijala. Kot nasvet vam dam, da ga ne pustite ležati dolgo v potoku, saj je mrzel in se bo vaš pes lahko prehladil.
Na Osolniku je tudi veliko psov, ki so odvezani. Pazite in imejte svojega psa na vrvici (če je le ta napadalen).

Naše menje
Deep na Osolniku zelo uživa. Ob toplih dneh, na Osloniku lahko sedimo zunaj in se nadihamo svežega zraka. Lastniki gostilne so zelo prijazni do obiskovalcev, ki jih privabljajo vsako leto več. Pri nas se je Deep na Osolniku naučil marskaj. Postal je neboječ do ljudi, umiril se je in postal pravi prijatelj do psov. Upam, da boste uživali tudi vi.

Na kratko
Osolnik je primeren za vse ljudi in pse (,ki so starejši od 6 mesecev).