Sv. Peter

Hrib z cerkvico Sv. Petra je visok 839m. Od tu se vam ponudi odličen razgled na okoliške hribe in gore z Triglavom vred, ter pregled začetnega dela Ljubljanske kotline. Zaradi ugodnega vetra je predvsem priljubljena točka jadralnih padalcev, ki jih skoraj da v lepem vremenu ne morete zgrešiti.

O cerkvici
Zgrajena je bila v drugi polovici 15.stoletja, znamenita pa je zaradi velike poslikave iz 16. stoletja, ki obsega kar 80 ohranjenih prizorov iz pasijona. V času turških vpadov pa je bila signalna postojanka.

Kako do tja
Po cesti iz Ljubljane do Radovljice, na koncu izvoza za Radovljico zavijete desno proti Begunjam. Peljete se naravnost skozi vasice mimo tovarne Elan in gostilne Pr` Jožov`c (Avsenik). Mimo cerkve, kmalu za tem pa se cesta razcepi (Tržič, Krpin), kjer vi zavijete levo proti Krpinu. Po 200m pridete do velikega parkirišča, kjer lahko parkirate.

Opis poti
Pohoda na Sv. Petra se lahko lotite po dveh poteh. Prva, položna, pot se začne z hojo po cesti naprej od pakirišča ob potočku. Ko cesta prečka potok se začne makedamska pot, ki vodi na Sv. Petra.
Druga bolj zahtevna pot pa poteka naravnost po smučišču navzgor.
Če nadaljujete pot od cerkvice naprej proti vrhu pridete do sankaške koče, kjer se lahko okrepčate.