Tako bom rekel, zaželiš si psa, oziroma v mojem primeru sem si ga želel že od malega. Ampak sem od odločitve za nakup do nakupa pol leta dobesedno ril po netu, ampak te teme vsekakor nisem nikjer opazil oziroma naletel nanjo. Sem vse možne "butle" s "čistokrvnimi" AM, seveda brez rodovnika poklical in, da vam ne povem izjave "AM morajo biti zaprti na zelo majhnem prostoru, kjer ne povzročajo škode in jim ne pade na pamet kaj podobnega", me je kar pobralo, ker vidiš, da eni dobesedno sovražijo svoje "prodajno blago". Oprostite izrazu. Takoj vidiš, da so nekateri dobesedno zaljubljeni v pse, no nekateri tudi čez meje, ampak to ni tema za tukaj. Vidiš, da, ko jim mladiča odpelješ je kot bi se od otroka poslavljal. Takrat sigurno veš, da so za njega/njo lepo skrbeli.
No bom eni od psarn malo reklame naredil, ker so res zelo prijazni in pripravljeni pomagat. Imam občutek kot, da bi bil njihov otrok pri meni na počitnicah, ne pa, da sem psa kupil od njih. Res hvala Milošu in Mateji iz Psarna From Anaya's Land za njihovo pomoč in skrb.
No iz tega kar je napisal awinita se da marsikaj potegniti
Tudi resni vzreditelji
Moj pogled na to zadevo( s primesjo poslovne deformacije)
Imamo dve skupini
1. skupina)
Ljudje ki si želijo psa.a- tisti ki nimajo pojma, kakšnega psa.
b- tisti ki si želijo točno določenega psa/ po karakterju/po pasmi/ po liniji ( poznavalci)
c- tisti ki pač hočejo psa to ali ono pasmo - ( neopredeljeni kupci)
d- ljudje ki iščejo alarm ( pa tudi te se da obrniti, če znaš- ker sprva "alarem" lahko v pravih rokah pade v skupino b
)
2. skupina lastniki-prodajalci
a- šteparji in preprodajalci (katerim je cilj zgolj zaslužek)
b- resni vzreditelji in rejci ( katerim cilj je v prvi fazi najti primernega novega lastnika za njihovega psa)
2. skupina a- proda vsakemu od zgoraj navedenih- ker njihov cilj je denar
na 2. skupini b- pa je naloga, da izločijo neprimernega lastnika za njihovega mladiča-
in s svojim produktom diskreditira skupino a.Glede na to ,da je danes trg nasičen- ponudbe je dovolj.... na prodajalcu je ali bo prodal ali ne oz ali bo znal prodat.
Celotna 1. skupina razen primerki iz točke b. se odloča na podlagi cene.
Lepo ali grdo... tako je. Pa če se še grše sliši.
In napaka resnih vzrediteljev in rejcev je, da jih v veliki večini, ko nekdo vpraša po ceni to vrže iz tira.
napaka je tudi ta ; da( večina) resenih vzrediteljev ali rejecev zastavi fiksno ceno in jo takoj ustreli- brez vsakega pojasnila. Enostavno imajo za samoumevno, da oni imajo rodovniškega mladiča cena je taka in basta- "take it or leave it"
85% takih prodajalcev potencialnega kupca odžene. Bodimo čisto iskreni.
Primerjava; ( sori zdej bom nadolgovezla
)
Jaz prodajam produkt višjega cenovnega razreda;
Večina moje konkurence ima cenejše produkte.
pošteno povedano.
Kupec se zanima za produkt
Želi si ta idelek- rabi ga, zanima ga cena
TIPIČNI...kupci
98% je takih
( pošlje eno brezvezno povpraševanje na vse firme-
) No in zdej se ga lotit.
Torej jaz kot prodajalec se zavedam, da imam višjo ceno kot moja konkurenca ( primerjava ;resni vzreditelji in rejci
Vs Šteparji in preprodajalci)
Nikoli... ampak resnično nikoli ne ustrelim cene iz prve!!!!Cena je vedno variabilna
...in je odvisna od kupca
1. najprej predstavim svoj proizvod v detajle teoretnično
2. povem pluse in bonitete , in mu tudi naredim predstavitev iz praktičnega vidika , ter pokažem v detajle tudi predstavim moje reference- navedem zadovoljne kupce( tako da če želi lahko tudi njih vpraša o mnenju
- tukaj ga ponavadi tudi " ujamem"
3./najbolj pomembno Spoznavanje bodočega kupca
Želim vedeti, da mi kupec točno pove za kaj bi on rabil tak produkt- čemu bo namenjen, in koliko ga bo uporabljal - da mu vem točno kateri produkt ponuditi ( primerjava- kavč, rastave, agility....itd itd)
Ker na podlagi tega se odločim kakšna bo zanj cena oz kateri produkt mu bom prodala tudi na podlagi njegovih finančnih zmožnosti
4.
cena! (
cena je vedno osnova fiksna( ta osnova že zajema vse vključene stroške - tako da nimam minusa) tega kupec ne ve- njemu se da na vednost , da ti on kot potencialni lastnik tvojega produkta nekaj pomeni in vsak kupec je posebna zgodba
)
variabilni del cene je pa tisti katerega odrejam- na podlagi v kakšne roke bo produkt šel
Če sem kupca prepričala v 1.,2, in seva prišla skupaj v 3. točki. Ne gre več h konkurenci
- ampak še vedno mu dam čas za premislek, če to on želi.... naj zadevo prespi naj se odloči, naj me pokliče če ima kakršna koli vprašanja ali zadržke... nikoli ga ne posiljujem ali postavljam ultimatov ali priganjam v nakup
.... V kolikor se ne odloči npr ne rabi toliko profesionalno tega proizvoda, ga napotim na drug naslov še dogovorim se
k moji lojalni konkurenci/ katera mi niti ni konkurenca- smo kar lepo v navezi in si en drugemu pošiljamo stranke glede na njihova hotenja in želje
In prav lepo sodelujemo.
Nekateri se potem kljub vsemu vrnejo nazaj k meni in kupi zadevo. Nekateri pač ne zaradi finančne plati- se odločijo za pol profesionalni izdelek.
Pri uspešno opravljeni prodaji ga nagradim še z nekim bonusom v repro materialu
- mission complete
zadovoljen kupec je najboljša reklama
naslednjič zopet pride k meni in ne h konkurenci
ali mi pošlje potencialnega kupca, velikokrat pa kar pripeljejo
Moram biti pa tudi sama prepričana v svoj produkt, v kvaliteto tega produkta, in tudi pravilno predstaviti zakaj je moj produkt "več vreden"( tudi cenovno) od konkurenčnega.
Ne trdim ,da prepričam vsakega kupca. Ga pa v 100% odvrnem od nelojalne konkurence. To so pa tisti ,ki na naš trg lansirajo nizkocenovne kopije produkta
seveda se najdejo tudi taki ,ki so trdi kot granit in še kar nabijajo svoje
..... za take mi je potem tudi vseeno- ker tudi v bodoče v repromaterialu mi tak kupec ne prinese nič. Samo je pa seznanjem in se zavedno odloči za pofl- v kolikor bi mi potem prišel nazaj kaj cmevkat, kako je ta produkt zanič- mu tudi v primernem tonu glasu povem , da to ni produkt ampak ponaredek. In ,da se je sam zavestno odločil za ponaredek in naj ne pričakuje ,da bo naredil iz " pi*de kapelico"
Nazaj na pse
Tudi ko sem jaz kupovala gordona- sem preklicala veliko vzrediteljev....in na podlagi same predstavitve, ponudbe,in ogleda sem se odločila in jih nekatere izpostavila.....
pa nisem izbrala najcenejšega- in tudi ne najdražjega- tega preprosto zato ne, ker mi ni znal pravilno, ne predstaviti- zakaj so njegovi psi boljši od drugega vzreditelja, ničesar konkretnega povedati skratka on je imel zgolj tako ceno - in basta