se strinjam. Vsak pes bi lahko delal 100% , vendar žal ni 100% vodnikov in tukaj nastane križkraž. Po večini smo tukaj ljudje, ki se z resnim šolanjem srečujemo prvič in zato smo tu, da si pomagamo.
Pripomba ni bla mišljena žaljivo
.
Je zgolj opozorilo, da naj bi po mnenju stokovnjakov IQ človeka prekašal pasjega
.
Zato se vedno splača poiskati luknje v sistemu, ki jih je našel pes in le te zamašiti, ne pa obupati , da je pes pač prepameten.
Predvsem pretirana direktna uporaba pripomčkov( tako pozitivnih , kot negativnih) ala vrvica in podobno je tako očitna, da se vedno znaova čudim ,kako to da se drugi čudijo temu, da pes ve kdaj jo ima na sebi in kdaj ne? Predvsem še, če jo namestimo z namenom uporabe in se takoj, ko jo pes nima začnemo obnašati panično in negotovo.
Kakršenkoli pripomoček za šolanje hočeno uspešno uporabiti moramo to stroriti neopazno za psa. Nosit ga mora toliko časa, da pozabi , da ga ima. Ne smemo ga uporabljati vedno, ko je na psu.
Tudi za šolanje z nagrado je bistveno, da pes ne ve ali jo imamo ali ne- ne pa kot nekateri, ki s salamo ali igračko mahajo po zraku še pred poveljem, pol se pa čudijo , zakaj pes ne uboga, ko je nimajo.
Tako avtoriteto kot "nagrado" moramo ustvariti s svojo osebnostjo in svojim telesom. To pomeni, da čim več popravljamo z rokami, če že mislimo, da se moramo ravno dotaknit psa, oz z glasom in izrazom obraza . Če nagrajujemo, panikakor ne smemo pozabiti na veselje v glasu in pozitivno energijo celotnega telesa. Vse vrvice, ovratnice, palice in tudi vse nagrade, igračke in priboljškiso le nek vmesnik oz ojačevalec, ki pa ne more nadomestiti človeka.