Urška, Ninci, Gulu, Trigi in ostali dajte napisat, zakaj ste bili razočarani oziroma navdušeni nad kako kliniko. Je bil to odnos, storitev? Opišite primer, kot sem ga jaz, da si tudi ostali predstavljamo, kaj in kako. Vem, sem radovedna baba, ampak želim več kot le, ne bodo me več videli, ni mi bilo všeč. Hvala!
Ja, stvar je v tem, da se mi pri Trstenjaku ni zgodilo nič konkretno groznega, kakor npr. pri tebi. Gre bolj za to, da mi njihov odnos nikakor ni bil všeč. Priliko sem imela spoznati enega veterinarja in veterinarko. Prvi je prvič pregledal našo muco in jo cepil, vendar se ni niti toliko potrudil, da bi jo res temeljito pogledal, kaj šele, da bi jo pobožal. K veterinarki pa smo peljali našega takrat 2,5 mesečnega kužka, ki je imel zelo dolge tace in posledično kravjo stojo. Ampak peljali ga nismo zato - samo po cepljenje smo prišli. Kakorkoli, veterinarka je kar na oko ocenila, da ima luksacijo palatele (izpah pogačice) ali pa mogoče kar displazijo ...
Slikala ga je brez pomirjevala, tako, da sem ga morala držat in se je zelo bal. No, slika (po besedah nekega drugega veterinarja, je slika nestrokovna) je pokazala, da ni nič tako hudega, sploh o displaziji ni bil govor. Najhuje je, da me je pri tem večkrat vprašala, kaj bom naredila, če gre za displazijo, ali bom psa vrnila vzreditelju ...
Skratka, ni bilo prijetno. Potem se je pa še razvedelo, da ima moj pes probleme (in to, kao, zeloooo hude) med ljudmi, ki jih nisem poznala ... vse do vzreditelja, ki mu sama o tem sploh še nisem nič povedala.
Nestrokovno, skratka.
Nad Zaninovičem osebno sem bila nadušena, ker je bil zelo prijazen, ker je Luma lepo pobožal, ker se je z nami zelo lepo pogovoril ko smo izvedeli, da bo treba na operacijo ... Operiral ga potem ni on, ampak dr. Matko, vendar izključno zato, ker Matko izvaja za psa manj stresno operacijo - artroskopsko, Zaninovič pa klasično odpira sklep.
Pri Tristokosmatih mi je bilo všeč to, da sem jih takolj priklicala na dežurni telefon, da so bili prijazni, so me že po telefonu pomirili in mi svetovali, kaj narediti. Ko smo bili tam, je že receptorka lepo pozdravila Luma, čakali nismo nič, potrudili so se, da smo skupaj našli rešitev, kako obdržati gazo na kosmati pasji taci, saj povoj ni več prišel v poštev ... Pa tudi računali so zelo skromno - 1x samo material, drugič, ko je bila kontrola pa nič.
Se pa nikakor nimam za kompetentno pri ocenjevanju veterinarskih storitev, ker imam na srečo premalo izkušenj. Orientiram se predvsem po tem, če se tam dobro počutim, če so prijazni do mene in psa ...